Klacht, geschil
of verbetering

Vitamee voert haar werkzaamheden zeer zorgvuldig uit. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin iemand, om welke reden dan ook, ontevreden is met ons werk of de uitkomst hiervan. Het kan ook zijn dat je kansen ziet om onze kwaliteit van dienstverlening te verbeteren. In alle gevallen horen wij dat graag.

Maak het bespreekbaar

Indien je onverhoopt ontevreden bent of een klacht hebt, of een suggestie wil doen voor verbetering, vragen we je contact met ons op te nemen. Je kunt je richten tot jouw contactpersoon. We zullen altijd naar je luisteren en het samen bespreken. Hiervoor kun je rechtstreeks met jouw contactpersoon bellen of mailen. Je kunt ook contact opnemen met onze Vitadesk op 0314-755 159.

Formele klacht indienen

Mocht bovenstaande je niet voldoende helpen, dan kun je een formele klacht bij ons indienen. Dat kan door te mailen naar suzanne@vitamee.nl. Omschrijf hierin duidelijk en helder wat de klacht is en welke oplossing je graag wenst. Wij nemen je klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling en nemen hierover op korte termijn contact met je op.

Klacht bij de geschillencommissie

Als de manier waarop wij de klacht afhandelen niet aan je wensen voldoet, dan kun je overgaan tot een klacht bij de geschillencommissie. Vitamee is aangesloten bij DOK-H. Deze geschillencommissie is onafhankelijk. Mocht je hiervan gebruik willen maken, dan verwijzen wij je naar https://dokh.nl/eerste-hulp-bij/klachten-en-geschillenregeling/. DOK-H doet vervolgens onderzoek naar de oorzaak van het geschil en zal hierop een advies uitbrengen.

Klachtreglement inzien

U kunt ons klachtreglement hier bekijken.

Contact opnemen

Cookies! We gebruiken Google Analytics om onze website te analyseren